Uus Peugeot 508 – radikaalne sedaan

Pressiteade
22.02.2018

Uus PEUGEOT 508 on teinud läbi radikaalse mudeliuuenduse, muutudes traditsioonilisest 4-ukselisest sedaanist 5-ukseliseks kupee-sedaaniks. Uus 508 on oma eelkäijast kompaktsem, samas laiem ning madalam. Uus välisdisain on teravam ja jõulisem ning auto interjöörist leiab uue põlvkonna Peugeot i-Cockpit® juhikoha. Uue mudeli puhul on seatud eesmärgiks pakkuda segmendi paremikku kuuluvaid uusi mootoreid, teelpüsivust ja loendamatuid tehnoloogilisi juhiabisid.

Julge disain

Uue Peugeot 508 aerodünaamilised jooned meenutavad kupeed, mida rõhutab madal (vaid 1,40 m kõrge) ja laugelt langev katusejoon ning mis on enamasti omane premiumklassi mudelitele. Madalad küljeaknad ning aknaraamideta uksed lisavad elegantsi ja rõhutavad kupeelikku iseloomu. Auto esiosa on muljetavaldav, isegi agressiivne, paistes silma täis-LED esitulede ja nende vahele jääva iluvõrega, mis on saanud inspiratsiooni brändi viimasest ideeautost Peugeot Instinct. LED päevatulede vertikaalne valgussignatuur annab uuele 508-le eksklusiivse identiteedi. Lõvi küüniseid imiteerivaid LED tagatulesid raamib läikiv must paneel, mis iseloomustab Peugeot uusimaid mudeleid. Lai panoraam-katuseluuk avaneb spoiler-stiilis.

Kuigi väljast paistab pagasiluuk väike, peidab see endas 487 liitrise pagasiruumi.

PEUGEOT_508

Uudne Peugeot i-Cockpit® salong

Uude Peugeot 508 salongi istumine on nagu teise maailma sisenemine, märksõnadeks on kvaliteet ja originaalsus. Peugeot i-Cockpit® olulised komponendid on:

  • kompaktne rool
  • 10“ puutetundlik ekraan
  • 12,3“ digitaalekraaniga head-up näidikuteplokk

Täielikult konfigureeritav näidikutebloki ekraan on paigutatud roolist kõrgemale, kogu juhile vajalik info on pidevalt juhi vaateväljas. Suur puutetundlik ekraan on integreeritud armatuurlaua keskele, ekraani alla on paigutatud kiirvaliku nupud, mis lihtsustavad menüü valikute otseteed põhifunktsioonidele: raadio, kliimaseade, navigatsioon, auto seaded, telefon, mobiilirakendused ja i-Cockpit Amplify. See pakub kahte võimalikku salongi olustikku, üks neist dünaamilise sõidustiili „Boost” ning teine rahuliku ja mugava kulgemise kogemiseks „Relax”. Mõlemaid olustikke saab seadistada ja pakkuda seeläbi nii juhile kui ka reisijatele personaalset ja unikaalset sõiduelamust. Lisaks on võimalik seadistada auto vedrustust ja dünaamikat valides nelja erineva sõidurežiimi vahel (ECO / Sport / Comfort / Normal).

Salongimaterjalide ja polsterduse valikus kasutatakse täis- või Nappa nahka, satiin-kroomi, musta lakki, Alcatara’t ja ehedat puitu. Uue 508 juhiistmele on omistatud silmapaistva ergonoomika ja seadistusvõimaluste eest AGR (Aktion für Gesunder Rücken) märgis. Valikus on esiistmete elektriline seadistamine ning 8-punktiga pneumaatiline massaažisüsteem.

PEUGEOT_508

Esmaklassiline kvaliteet ja mugavus

 

Tänu uuele EMP2 platvormile ja selle dünaamilistele omadustele saavutab uus Peugeot 508 hea tasakaalu mugavuse ja juhitavuse vahel. Vedrustus on häälestatud vastavalt mudeli jõuallikate valikule, et tagada maksimaalne sõidunauding. Keredetailide ühendamisel on lisaks keevitusele kasutatud spetsiaalset liimainet, mis tagab auto jäikuse ning pika eluea. Võrreldes eelkäijaga on auto 70kg kergem.

Reisijate mugavust suurendavad arvukad panipaigad, kogumahutavusega 32 liitrit ning kõikvõimalike nutiseadmete laadimiseks on 4 USB pistikut ja 12V pistik keskkonsoolis ning pagasiruumis. Loomulikult ei puudu autost ka Apple Carplay, Android Auto ja Mirror Link ühendused, lisaks juhtmevaba telefoni laadimine ja 3D navigatsioon. Kvaliteetse helisüsteemi eest kannab hoolt akustikafirma Focal®.

Uuel 508 on kasutusel hulganisti juhiabisüsteeme mis vastavad tänapäeva nõudlike klientide ootustele ning kõige uuematele EuroNCAP kriteeriumitele:

  • Infrapuna öövaatlusseade NightVision (omas klassis esimesena)
  • Automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijaid ja jalgrattureid kiirusel kuni 140 km/h ja kokkupõrkeohu hoiatus
  • Aktiivne sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem
  • Sõidurajal hoidmise abi
  • Juhi tähelepanu hajumise hoiatus
  • Automaatne lähi- ja kaugtulede lülitus
  • Kiiruspiirangumärkide tuvastus koos piirkiiruse soovitusega
  • Liiklusmärkide tuvastus – STOP märk ja ühesuunalise tee märk
  • Adaptiivne püsikiirusehoidja koos peatumise funktsiooniga
  • Aktiivne pimenurga jälgimise süsteem
  • Visiopark2 – 360 kraadi kaamera
  • Täiustatud automaatne parkimissüsteem
  • Peugeot Connect SOS & Assistance hädaabi teavitussüsteem

Öövaatlusseade kasutab infrapunakaamerat ja tuvastab auto ees olevad elusolendid pimedas või halva nähtavusega tingimustes, 200-250m kaugusel.

Uus mitmikhoobadega tagavedrustus koos elektriliselt juhitava vedrustusega Active Suspension Control tagavad täpsema juhitavuse ja mugavama sõidu ebatasaste teede korral.

PEUGEOT_508_

Efektiivsed ja jõulised mootorid

Valikus on kaks täiesti uut 1.6 PureTech bensiinimootorit:

PureTech 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 5,4 l/100km
PureTech 225hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 5,6 l/100km (saadaval ainult GT-versioonil)

Lisaks uued 1.5 ja 2.0 BlueHDi diiselmootorid:

BlueHDi 130hj / 6-käiguline manuaalkäigukast / keskmine kütusekulu 3,8 l/100km
BlueHDi 130hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 3,7 l/100km
BlueHDi 160hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 4,5 l/100km
BlueHDi 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 4,7 l/100km

Kõik uued mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ning on segmendi madalaimate CO2 päästudega. Näiteks 180 hobujõulise PureTech koos 8-käigulise automaatkastiga versioonil on CO2 pääst 123g/100km ja BlueHDi 130 koos 8-käigulise automaatkäigukastiga on CO2 pääst kõigest 98g/100km.

Uut Peugeot 508’t hakatakse tootma Mulhouse tehases Pransusmaal. Auto esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel märtsis ning müügile jõuab uus mudel Eestis aasta lõpus.

PEUGEOT_508