Elagu sõidurõõm! Kia Stinger võib hetkega muutuda sportlikust Gran Turismost ihaldatud pereautoks
“Stingeri juures on tähtis üllatusmoment, et mitte öelda – väga suur üllatusmoment. Sõidad ja naudid iga kilomeetrit ja iga hetke. Võtad sõbra kaasa ja temagi ei hoia vaimustust tagasi – poleks uskunud, et Kia nii hea on!“ Sellised emotsioonid valdavad hiljuti Stingeri omanikuks saanud koolitajat, golfifotograafi ja pereisa Mats Soomret oma uuest autost rääkides.
“Seda ei oodanud Kialt ei mina ega keegi teine. See on auto, mis üllatab oma olemuse iga nüansiga kõiki, kes seda proovinud on. Üllatav on ka väga mõistlik hinnaklass: mitte just kõige odavam, aga iga teine samaväärne premium-auto maksab pea kolmandiku rohkem. Kes oleks viis aastat tagasi ette kujutanud, et Kiat võrreldakse täna nii BMW kui Audiga, Volkswagenist rääkimata. Tehnikamaailma test näitas, et Stinger on BMW neljandast seeriast parem. Muljetavaldav!”
Kia Stinger ei ole tavaline sportauto, vaid puhtatõuline Gran Turismo (GT), mis on mõeldud pikkade vahemaade stiilseks, kiireks, mugavaks ja ohutuks läbimiseks, nautides iga kilomeetrit. Peab ütlema, et see on Kial väga hästi õnnestunud. Stinger võeti vaimustusega vastu nii ajakirjanike kui ka kõigi nende poolt, kes julgevad katsetada kõike uut ning soovivad samas ka tausta süveneda.
Välimus ja sisu peavad rääkima ühte keelt. Stingeri juhitavuse ja sõidutunnetuse arenduse eest vastutab staažikas Albert Biermann, BMW M-divisjoni hiljutine juht, kes oli Kia GT-kontseptsioonist nii innustunud, et lõi kampa Kia peadisaineri Peter Schreyeriga, mehega, kes on loonud legendaarse Audi TT. Stinger on näide sellest, mis juhtub, kui disaineritele ja inseneridele anda eesmärk ja vabad käed. Biermanni ja Scheryeri nimed põrmustavad ka suuremad eelarvamuste ahelad, sest need mehed ei ole kunagi teinud allahindlusi. Kia kui brändi maine on põhjendatult tõusujoonel, sest autod vastavad kõigile kaasaegsetele nõudmistele: kvaliteet, tehnoloogia, sõiduomadused ja kindlasti ka disain. See kehtib loomulikult kõigi uute ja uuenevate Kia mudelite kohta.
Stingeri saab valida kolme erineva mudeliversiooni hulgast, kus kõigil on tippklassi varustustase. Rahulikum sõitja valib väiksema mootoriga nelik- või tagasillaveo, kui aga veri vemmeldab, siis 370 hj topeltturboga V6 sobib nagu rusikas silmaauku.
Kia Stinger GT 4WD, 3.3 V6 370 hj
Kia Stinger GT-Line 4WD, 2.2 CRDI 200 hj
Kia Stinger GT-Line RWD, 2,0 T-GDI 247 hj
Soovid, et tunneksid roolis olles mõnusat rahulolu püsiva naeratusega näol? Soovid, et autosõit oleks alati mugav? Et iga sõit pakuks põnevust samamoodi nagu esimene? Et autoga sõitmine poleks lihtsalt kulgemine punktist A punkti B?