Kahjukäsitlus

Kui on juhtunud õnnetus, siis ole mureta – Viking Motorsi meeskond aitab Sind igakülgselt!

Liiklusõnnetuse puhul veendu esmalt, et kõik õnnetuses osalenud on terved ja sündmuskoht ohutu – vajadusel helista häirekeskusesse. Täida teade liiklusõnnetusest. Kui teate blanketti parasjagu käepärast ei ole võid sama info jäädvustada paberile. Kindlasti veendu, et olemas oleks järgmine teave:

+ liikusõnnetuse toimumise kellaaeg, kuupäev ja täpne koht
+ õnnetuses osalenud juhtide ning sõidukite andmed
+ võimalike tunnistajate andmed
+ liiklusõnnetuse lühikirjeldus koos skeemiga autode asukoha ning liikumistrajektooridega
+ osalejate allkirjad ning otsus selle kohta, kes on kahjude eest vastutav

Täpsema teabe, kuidas liiklusõnnetuse korral käituda, leiad Politsei- ja Piirivalveameti kodulehelt.

Õnnetuse fikseerimise ja osapoolte ühele meelele jõudmise järel võid sündmuskohalt lahkuda. Veendu, et Sinu sõiduk on ohutu ja liiklemiseks kõlbulik. Vajadusel telli autoabilt puksiir millega võid auto kohe Viking Motorsi esindusse tuua.

Mida teha peale õnnetust?

Liiklusõnnetuse või muu kahju käsitlemiseks pöördu meie esindustesse. Vaatame Sinu sõiduki üle, hindame kahjud ja edasise suhtluse kindlustusfirmadega teeme juba ise edasi. Auto ettenäitamiseks aega broneerida vaja ei ole. Kui vajad remonttööde ajaks liikumisvahendit, küsi Viking Motorsist asendusautot!

Kahjukäsitlemiseks on vajalikud:

+ sõiduki registreerimistunnistus
+ juhtimisõigust tõendav dokument
+ kindlustuspoliisi või -seltsi andmed
+ vajadusel sõiduki kasutaja volikiri

Liikluskahju käsitlemiseks on vajalikud:

+ täidetud teade liiklusõnnetusest
+ sõiduki registreerimistunnistus
+ juhtimisõigust tõendav dokument
+ liikluskindlustuse poliis
+ vajadusel sõiduki kasutaja volikiri